خط مشی


سیستم مدیریت کیفیت شرکت پدیده کیان تات

 

شرکت پدیده کیان تات  فعالیت خود را  در زمینه تجهیزات  و خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات و سامانه‌های نظارتی و امنیتی از سال  ۱۳۹۲ آغاز نمود و در ایفای رسالت خود ، همواره در تلاش است که در صدد  ارائه کالاها و خدمات  با کیفیت برتر، همسو  با  نیازمندی مشتریان برآید و رضایت مشتریان را با ارائه کالا و خدمات مورد نظر ایشان جلب نموده و مشتریان راضی خود را به مشتریانی وفادار تبدیل نماید. به همین منظور و در راستای رعایت قوانین،­مقررات ­و ­­ الزامات­  استانداردهای ISO9001:2015 ، ISO 10002:2014 و ISO 10004:2012 خود را متعهد به تحقق اهداف ذیل  می­داند.

  • افزایش پاسخگویی به نیازهای مشتریان از طریق افزایش سبد محصولات قابل ارائه
  • افزایش رضایتمندی مشتریان از طریق تمرکز بر خدمات پس از فروش و پاسخگویی دقیق و سریع به شکایات احتمالی
  • توانمندی سازی پرسنل داخلی از طریق برنامه ریزی منظم آموزشی

در نهایت مدیریت سازمان، ضمن پایبندی به   ISO9001:2015 ، ISO 10002:2014 و ISO 10004:2012 و رعایت الزامات قابل کاربرد از جمله شامل الزامات قانونی و مقرراتی، الزامات  مالی، عملیاتی و سازمانی، با بهبود مستمر عملکرد و فرآیندهای سیستم مدیریت کیفیت  در تلاش است   تا علاوه بر دستیابی به اهداف تعیین شده، رضایت مشتریان را جلب و در صورت وجود نارضایتی یا شکایت تمام کوشش خود را برای برطرف ساختن آن به کار بندد. همچنین مدیریت سازمان خود را متعهد به بازنگری سالانه خط مشی و اهداف می­داند.

                                                                                                                                                                                      مدیریت عامل شرکت پدیده کیان تات

                                                                                                                                                                                        محمود رضایی‌زاده